Sunday, October 12, 2008

Tower of heaven

i'm back to my lovely hometown
really love it!!
tp 2 ari jek..huhu

tujuan??
nk g open house uma otot
da lme x jpe die
mber baek aku tu
3 taun tdo sesame..haha
rye ri 2 pn x smpat jpe
busy ngan my mates..haha
smpi2..ibu aku tanye "npe blek?"
then aku jwb.."sje"

tp smalam
aku cm serabot gle
x tau pe yg ade dalam kpale
ngan test x ley jawab..
really hate Control systems..
wat aku rse lebih bodo daripada biase!

at nite
wa pn koling mbr2 ajk hang out
wa x tau nk wat pe actly
then, wa pn decide utk menenangkan hati yang luke secara "kami"
sbelom tuh, kami bertandang ke teratak aku utk menjana tenaga
haha..melalui perot

sampai di lokasi
pening mikir nk order pe
sbab bajet terhad..
tp dgn keras hatinye..aku pn memesan pesanan yg sangat memberi kesan
for sure...
smbil tgok game england vs kazakstan
cam sial jek..team ayam pn england xleh mkan..
damn shit dowh!!
mls nk tgok bola lg, hidngan pn da kering..hu
last cheers???
x igt la..yg pasti..mbr aku da brubah(sape r??)
then kterong pg catch sum pic..
mbr2 yg rapat ngan aku mesti tau
aku gle ngan kamera
suke amek gbr..
kmera org tp aku yg pegang
perkare biase tuh...haha
tp gbr2 yg aku amek still x cntik
takde bkat kot..haha

lpekan pasal pic
tp mmg aku enjoy smalam
mlm sbelomnye aku x tdo
then mlm 2 aku kne plak hidangan istimewa dari langit
haha..
kwn2 aku tau kot
tp pliz jgn tanye..

blek uma..
aku mmg btol2 x ley handle
ngan x tdo selama 32 jam..
aku telan ubat batok sbotol
then pe lg??
fall asleep la dok
smpi kol 3 ptg
rabak na tdo???haha
bese la tu

No comments: