Tuesday, February 10, 2009

pendiamkah kamu

td mase mkn kn...
suden tanye kt cd tau
die tanye....
"weh,legob 2 mmg pendiam ke dari dulu?"
hahahahaha...die igt wa x dgar
sje je wa wat x tau....

cm lawak ek...
wa pendiam...gle arrrrr.....
geli plak wa dgar...seyes beb
dah...yg slalu wa ktuk2 org
yg slalu gua mencarut-carut
yg slalu gua menjerit-jerit
yg slalu gua wat lawak babi
2 mende......pendiam sgt r tuh
mulut x ley benti ckp

tpkn...
skunk gua dpat rasekan
mlut gua lbey bsah dari dulu
dulu..mlut gua kering je dowh
nape...org yg nyak ckp mmg mlutnye kering je la
btol ke gua da pndiam skunk
gua x pasan...tp de gak sore2 sumbang yg kedengaran

setau gua...
gua ni jdik senyap bile msok air jek
katelah skunk ni mmg gua nga msok air
gua msok air ke?
gua ni pendiam ke?

u tell me

3 comments:

gonj said...

yela mmg mulut basah.
kat dalam suar pon basah gak..haha

ayob said...

wahaha legop!

tusky said...

di sini ko rupenye
hahahahahaha..