Friday, November 13, 2009

I hate the light

Sme mcm sem lepas...
Aku sndri lagi kt dlm bilik..
Housemate ramai yg da blek..
Tgal sorg dua je...
Btw..td last paper aku untuk final sem nie

Sem lpas...
Aku ade agenda untuk stay kt mlake
walaupon sbelom2 nie..lpas2 abes paper last
Aku tros cabot blek jb
Tp last sem..1st time aku x mcm tuh..
Aku nk jpe ngan pink..kteorg da janji
Ye la..sbelom aku cuti lame kn..hmmm
Mlm tu sme mcm mlm nie..aku sorg2
Aku xtau nk watpe...wat ni x kne..wat tu x kne
Aku pusing sane-sini nk pnjm kete
Tp sume org nk pki..
aku trun bwah carik no kete sewa..
aku try kol..tp sume x dapat
aku tbalkan muke g pujuk mbr2 aku
nk pnjam kete..walaupon dirg da ckp x bole
Ntahla...aku sgup wat ape je...
asal aku dpat kua ngan pink esoknya..

Pg bsoknye..awal aku bgun
maseh ngan agenda yg same
nk crik kete..aku ade tpikir kn lubang2 yg aku rase aku bole pancing dpt pnjam
tp sbelom tu..aku msg pink..
die ckp..die xley nk kua mse tuh..
tbe2 akak die dtg..nk jpe die..
so die xley nk jpe aku...
Ape yg aku rase mse tu?sgt bullshit kot
Dan 1 ari tu dia asek mara2 aku je..aku xtau knape
Aku stay untuk dia...
Ok fine aku xdpat jpe dia..
Tp ckupla dia wat aku hepi ari tu ngan x yah nk mara2 aku...
aku mmg kne jpe dia gak..
sbab nk amek laptop aku n nk pulangkan kura2 yg die mtak tlog aku belakan

mlm tu spatotnya indah...
spatotnya aku keluar ngan die bersame fared dan aweknya
tp evrytin was mess up...
Mlm tu..fared ngan bebesar hati nye
nk tman aku jln2...
kesian kat aku katenye...
aku ajak tgok wyg..diorg on
pastu kteorg lpak hang tuah ngan pantai puteri kot
bertiga...2 jiwa..1 hati..
bsoknya..aku jpe pink kt mc..
dia ckp sori..smalam dia moody..
dia sje mmg xnk jpe..
n she was at dataran pahlawan with her fwens
damnnnnn!!!!sgt sket ati kot
n...aku x sangke perjumpaan tu yg terakhir untuk kami

mlm ni...
aku ulangi perkara yg same..
tp aku xtau ats sbab ape
atas sbab ape aku mseh dimelaka...
sorg2 mcm org bodo..rse cm nk mpos je..

hmmm...ntahla

kte tukar topic la..
tau x aku bencikan cahaya?
cahaya lampu dan cahaya matahari
trok kn?

kalau kt uma..cbe la tanye kt family aku
spe yg slalu suro tutop lampu?
kt cni pon sme...blik aku mmg jrg terang kalau xde hal yg penting
aku lbih slesa berada dlm keadaan gelap...
aku jgak lah yg slalu menutup lampu hall dan branda lua
ntah..aku rse rimas...
dlm bilik air pon sme..tp kalau mlm..mmg bkak lampu la
kalau siang2 hari..slagi aku bole nampak kt dlm bilik air tuh
aku xkn bkak lampu..
walaupun org laen siang2 hari mandi,berak pon bkak lampu
aku yg akan suro diorg tutop blek lampu kalau diorg bkakkn lampu..
haha..smpai diorg kate aku takot tgok k**** aku sndri..bodo!!!

tp!lau aku sorg2 kt uma..
aku akan bkak sume lampu yg ade...
sbenanye..aku pnakot..walaupon aku sukekan gelap..plik2

i hate the light

i am the ressurrection and i am the light..=)

No comments: