Sunday, November 13, 2011

dah x seindah dulu..
itu je ape yang bermain di fikiran aku...

dulu segalanya indah tp skarang sumenye berubah
salah aku..memang segalanya salah aku

Aku bersalah..aku lakukan kesilapan bodoh
Aku chat ngan kawan pempuan aku psal hati dan perasaan
Soal hati dan perasaan yang selama ni aku pendam
Dan bile tibe masanya aku nekad untk luahkan
dengan harapan ia akan berakhir di situ

Tp aku silap bile semuanya sampai di tangan kekaseh aku...
oh god..wut left to say..im sorry...
Aku x tau nk wat pe...

till now,die mseh x leyh lupe psal bde tuh n still mention ttg perkara tuh
aku dah rosakkn kepercayaan die n she will not trust me anymore
its up 2 u sayang..but wut u need to now is i'll never do dat kind of stupid thing anymore

Die pon dah mule bosan kat aku skarang nie
Aku perasan sume tuh..aku gagal baiki kesilapan

Hubungan dah x stabil
Aku tau "spark" between us maybe dah xde
Cinta agung yang dicanangkan dulu sperti sudah hampir berakhir

Dlu,sebelom aku ade awek..
aku selalu rasa yang aku akan berjaya menjadi bf yang baek
Dan ramai kawan yang ckp mcm tuh..
Ko ni baek,romantic,sanggup wat ape je utk awek
Untung la awek ko nti gob..ko saba je la
Nti ade la tuh...

N now,i have prove to evryone that im not a great bf
Bukan lah lelaki yang perempuan mahukan
Erti kate laen..im sucks..=(

Maafkan aku...
Aku masih mencuba membetulkan diri
Mungkin mase yang diberi sudah mencukupi
Tapi aku masih gagal membuktikan diri
Hukumlah aku..aku redha

Jangan persoalkan ape yang aku dah wat utk awek aku
x sume yang die tahu...
dan disebabkan kesalahan aku tempoh hari
Semakin banyak kesilapan yang dicari....

Banyak halangan utk aku sekarang nie
Yang paling besar adalah kewangan dan keluarga
Keluarga...hmm.ni lah antara sebab aku dah mule bosan dok umah

Tak banyak yang nk diperkatakan
Kepada cinta hati....

Maafkan saya kerana tidak menjadi yang terbaik untuk kamu
Maafkan saya kerana gagal menjadi pengubat di kala sepi kamu
Maafkan saya kerana sukar memahami diri kamu
Maafkan saya kerana saya bukanlah lelaki dambaan kamu
Terima kasih kerana memberi peluang utk saya mencintai kamu
Andainya tiada lagi cinta lagi...izinkan ku pergi



No comments: