Monday, January 10, 2011

nk crik kayu...nk crik kayu

its been a while....
da lme sgt nie...

"lame x nampak??mane tercampak?"

about year an a half kot
the gud tings is..im back fellas!!haha

orite..so far thing are different now
so different even my mind cud never imagine..
thanx god for all the bless and love...=)

kte akan mensubtopik kan ceritera cinta di entry yg lebih sesuai nti...
entry kali ini berkisar tentang duit...
diut..duit..duit...
lelaki ni..ade 2 bende je yg akan diorang runsingkan...

1. Perempuan
2. Duit

mungkin duit naek no 1..kot??haha
depends la kt lelaki tu kn...

dulu aku pnah terpikir
aku sorg2..xde awek..x bercinta
pon aku dah x ckop dwet
org pertama yg akan kekeringan saku
kalah org bercinta.....
then,aku membayangkan andainya aku ade seorg awek
bagaimana agaknya keadaan aku...
mesti xley survive..compemnye!!

ya2..experience is the bect teacher
n i hve thru the situation n my expectation are so mother fucking true for god sake
i can't survive.....

nk bela diri sendiri pon dah terkontang-kanting
ni kn plak nk nyare anak org..dream it la...
every men have an ego..including me..
mcm2 yg ade kt fikiran
mcm2 la..sumpah mcm2 yg perempuan xkn pernah faham

lagi plak ble kte berjanji mcm2
tp ble smpi waktu tu...kite x pat tunai kan janji tuh
dan kerana asek memikirkan bajet sara idop untuk bulan seterusnya
aku sampai terlupa sehingga la hati kita tersentak
janji kita dituntut..walaupon dgn nada bergurau...
n for sure, i will take it serious....

n ayat yg plig sensitif bile org da stat kate kite ni berkire
adoi...sebaknya rase
past memories ni jahat tau...
ble kte terlalu tau sgt psal past memorie nie
kte akan stat comparekn dri kite ngan org laen
lg2 la ble kte merubah cara hidup seseorang
kalau dr susah ke senang xpe..
ni dr senang ke susah...
dari ditanggung ke menanggung
malu tau..tuhan je tau..
tp xleyh nk watpe...mmg xtau...

kalau idop seseorang tuh
request ape pon..die dpat
nk mkn kt mane pon..die dpat..
tp ble smpi kt tgan kite...
sume bde die x dpat...
yg tgal hanyalah kasih sayang
aku pnah ckp dulu..
kasih sayng tahun milennium ni dah xley pki
lau asek nk taruh ksih syg..x kemana pon kot...

disebabkn dwet...
aku slalu merintih
jdik mcm org x reti bersyukur
nk salahkn family knape xley bg wet kte byak2
jeles ngan org laen nape wet diorg x pnah ptus

tension..presure..sume ade
smpi fade up mikir kot
sbenanye point die takot ngan kesian

kesian sbab kte da nyusahkan hidup org laen
kesian tgok org berhabis untuk kite..sdangkn kita ni lelaki
kesian sbab die x dpat ape yg die slalu dpat mse dulu
kesian sbab kita x dpat nk adekn ape yg die nak

takot 1 hari die realize yg kite ni dh byak nyusahkn die
takot 1 hari nti die rse bosan ngan kite yg slalu xde duit n bg ape yg die nak
takot die rse kite ni lelaki pisau ckur
takot die rase idop diedah x indah mcm dulu...

seandainya aku.....tapaham,korunk xkn paham

aku pon tapaham..tuhan paham

No comments: