Sunday, January 23, 2011

Tentang Dia


saya ada seorang sayang
sayang saya selalu x sihat
saya kesian sangat kt dia
tp dia kuat...


"syg kuat cm papa la"


die suke ckp cm tu
pastu saya jawab


"papa x kuat la sayang"


lau die x sihat..
die akan ckp..


"syg x larat papa..lmah je rce"


sayang saya ni fragile tau
lg dulu saya da ckap kt dia
dia senang jatuh sakit
tp x senang nk jatuh cinta tau..hehe


tp..die ni degil...
x suke g jpe doktor
sbenanye die pnakot la..haha
die kn..lau da btol2 x larat
baru la nk g jpe doktor...


sayang....

papa risau sangat kt awak
papa x sgup nk tgok awak sakit2
bg kt papa je la sakit tu bole x??
awak xmo dgil tau...
by hook or by crook..awak kne jpe doktor
xmo takot2...papa kn ade..
dulu awak selalu sakit...
since kte couple nie..awak da jarang sakit
tp skarang nie awak da sakit balik...


sayang...

papa sayng sangat kt awak..
ptg td awak msg papa tanye bukan2...
awak jangan risau..
papa xkn pernah bosan nk jage awak..
tanggungjawab papa untuk jaga awk...
papa janji akan jge awak smpi ble2...
tanah kubur papa dah tukar warne itam sekalipon..
papa tetap akan jge awak...
kt akhirat nti..lau kite x dpat same2..
lau bole..papa nk mtak malaikat tolg gantikn papa
bole ke??tolong tau...


sayang...

nti kte g jpe doktor tau...
maybe ur mum terlupa awak sakit
awak kne slalu igtkan tau...
yg kt atas tuh...
tu la sayng saya..comel kn??
die dulu bum2 tau...
tp lately brat die dah turun sbab x chat..
cian die...
saya nk tgu die gemok blek..
mama...mama jgn la risau...
awak gemok gedmpol..tendang msok gol pon
papa still sayng kt awak tau!!
i love u nurul shafiqah alia....
she is my british legion tau....
pnah dgar lgu british legion by kasabian??
In Life, I've seen some wonders
I played my stupid games with you
Sing to me like i know you canOr go where I be
She knits a snare, and catches me
AgainI guess, you know, to keep on, dancin
Like i know you can
We're gonna make it through
We're gonna make it through now cos
we're gonna make it through
we're gonna make it through now
we gonna make it through tau sayang!!

No comments: