Monday, August 24, 2009

Die billy die!

agak sukar menaip dalam keadaan meniarap
jdi aku ubah kepada posisi menyangkong
ahhhh...hendak terberak pula rasanya
tet si rum mate memandang sinis atas pelakuan ini..
aku x kesa pon tet!haha

ok....aku nk ckp psal ape yg aku x suke
aku x suke laki yg menduakan bahkan mentigakn
bahkan mendozenkn perempuan...
ohhh...poyonyer pernyataan ini kan
maafkan sy jika anda x suke...
tp..pg mampos lah!mmg aku x suke ape...

ok!1 st ting...

apabila seorang lelaki melakukan hal yg demikian
aku atau golongan sperti aku yg akan menerima tempiasnya..
slalu dgr penyataan.."ah!laki sume same je..da nme pon laki.."
huhu...org yg berdosa akan tersnyum riang sambil berkata..."mmgla...hahaha"
aku....."mmg sume laki same ke?"
kte2 kite agak sukarr untuk dipercaye...apetah lg rse hati kte yg slalu di sala ertikn sbagai ayat manes...huhu
sbab pempuan da sgt biase ngan perkare tuh
dan akhirnya ditipu...so,tuh bkan sal diorunk kn...btol x?
ia adalah kesalahan segerombolan lelaki yg sgt gemar memainkan hati wanita
dan menyangka diri mereka adalah player(my arse!...)
gud job people....wut goes around comes around lah....
aku bkan org baek...aku pon manusie...aku pon laki
aku harap aku bkan lah ape yg aku bru katekan
kter bole jdik ape yg kite mahu...tp cube fikirkan org laen...
we do a mess...other people will hurt...
bkan la nk ckp aku ni baek sgt wutsoeva...
tp aku cume seorng yg sgt menghargai cinta kot..
x pcaye?tnye lah org yg rapat ngan aku...
x pcaye lg?tanye ibu aku...g la!
tp kn...
tahun 2009...sekadar mengucapkn "i luv u"
x ckop bro...seyes nie...
dwet bkan sgalenye...tp sglenye memerlukan dwet lah
bukan la nk ckap pompuan nih mate duitan...
tp ini keperluan...bkan lg kemahuan...aku rse korunk tau lah
haa...tu la masalahnyer..
nk meng-adekn bende yg xde...kt mane nk cekau...???
lelong lah ayat "i luv u" tuh kt pasar brong Pandan



2nd ting...n countin

ade seorang lelaki yg mempunyai 3 org awek...
3 org awek nie syg kt laki tuh
dan meyangke laki tuh sgt menyayangi mereka
bahkan mereka tidak tahu menahu langsung adenye 3 or 4 org
yg berfikiran sme seprti mereka...
apabila ade seorang lelaki yg menghampiri dan cube utk berknalan
(dgn niat yg bek la of course dan niat ingin memperisterikan mereka...hehe)
mereka akan berkata..."sory,i'm taken"
dan lelaki berlalu pergi sambil merintih...huhu
ok...3 girls for 1 guy....
1 times 3 equals to 3
10 times 3 equal to 30
20 org gurl mempunyai peluang untuk ditinggalkn kot
btape byaknye peluang yg tersie dan btape rmi nye pompuan yg ditipu..
i bet there is more than 10 guy who did dat...

"beautiful gurl alwez taken mates!"kate si gonjol...
"btol3"kate si upin...
its not a matter...as long she were taken by a rite guy

akan ade org yg sgt mnyampah dgn entry aku
tp aku x peduli..aku pon lelaki jgak ape...(dumb asss!)
troskan bermain dan kau akan termain 1 ari nti
bru pdan muke ko....
mungkin bg aku...yg blom pernah bole ckp "awek aku nk ikot tau"
ini adalah masalah bg aku..
tp...aku cool aper...am i desperate?no la
plan2 kayoh la...wut a big deal of not havin a girlfriend?
i'm still alive n kickin wut...
aku bcenta ngan die aku akan kawen ngan die...
so...better watch out coz i'm not foolin around...
jgn kesiankan aku coz aku da terbiase...
skandel mandel bkan cite rase aku...
malah pernah aku dedicate lgu Aku Scandal kt sum 1 nih
noe wut?die nges siot...trase la tuh...sory ya!
ade lelaki kt lua sne...yg mungkin pendek akal
xtau la ape yg diorg nk dri seorng pempuan yg bg aku hampir sempurna(perlu di igtkn bahawa tiada manusia yg sempurne oke...)
papepon....saba je la k...dun wory,gud guys still exist
biarkan si luncai terjon dgn labu-labu basi nya...
huhu...da la...nti ade org bkar blog aku...
sory...aku mmg poyo

*berikan aku peluang memakai baju...slame 22 tahun aku berbogel...org di sekeliling sudah 10-12 kali tukar baju baru dlm mse 22 tahun...aku xnk pon!cukuplah aku dpat pki baju tuh smpi aku mati nti...tp bile aku da mati..tkarkanlah baju tuh dgn kain kapan yer...

No comments: