Thursday, August 27, 2009

malam ini sejuk

pkol 2 td...aku keluar...

"Cantik doh awan!tgok r..."...ejat

"Camera...camera cpat!"...legob

"Nampak pulak!"...ejat

awan sgt cantek...langet merah

mcm fajar megalada...hehe

tp da pkol 2 pg kot...

awan tuh bergerak laju...tp 1 line tau!sgt cantek

bkan awan komolonimbus yg x cantek tuh!haha

bintang2 berkelip laju...di sebalik awan tu la...

ade 1 bintang yg plig cerah dan menarek perhatian aku..

ejat pergi meninggalkan aku terpinga-pinga

tp xpe..aku suke!heee

lme aku tgok langet..crik bulan xde

ntah ape yg aku crikla...hurmmmm

xde motif pon...bru tgok cter Buzzer beat,brangan la jap..

"i can't believe love can be so fast...it progress"kte awek jepon aku...haha

"I kissed"...hurmm..

seandainya dunia semudah ceritakn...

nah...corus lagu bintang..

aku petik bintang

dalam kegelapan malam

x ingin keseorangan

aku petik bintang

untuk jadikan teman

x ingin keseorangan



No comments: