Monday, August 17, 2009

bermimpilah!

mimpi permainan tidur...kate mereka
mimpi hanyalah perbualan syaitan...kete mereka..

tp bg aku
mimpi adalah segala-galanya
aku seorang yg kuat bermimpi
tidor 10 mnit pon bole mimpi
nikan plak tdur berjam-jam lamenye
dari kecik...aku banyak dipengaruhi mimpi
dari mimpi ade awek smpi la mpi antu
if mpi antu,aku akan tkot berhari-hari lamenye
mpi awek?berbulan-bulan
rse mcm aku mseh dlm mpi

kadang2,aku rase aku nk tros idop dlm mpi
xmo bgon dari tidur
sbab realiti idop x seindah mpi
kn?
aku adalah seorang yg akan cuba igt blek
ape yg aku mimpikan sepertiduran aku
malah...aku boleh cerite..mule2 aku mpi ape smpi la aku sedar..huhu

mpi bole buatkn aku suke kt org n benci kt org...amcm?
kdg2 ade musim die..
aku akan mpikn bende yg same tiap hari...am i psycho?
pna aku cerite psal mpi aku dlm fesbuk...n
"ko ni da cm psycho do"kate mas
hahahaha....aku hanye nk kongsi keindahan mpi aku ngan diorg jek

as for the dreamer
alwez be a dreamer
aku hanya mampu bermimpi dan bermimpi..
dan aku adalah seorng yg mempunyai impian yg sgt tgi!

"i am ambitious but i'm not delicous"kate legob
make sense x?

nah!ni corus lagu retro mimpiku....


tapi itu hanya mimpiku,

aku sedarku hanya dialam fantasi,

semua itu mustahil tuk ku miliki,

jika aku dialam realiti.....lalalala

No comments: