Sunday, August 16, 2009

mahkota deria yg ke-6

biarkan lagu ini menyanyi untukmu
supaya nanti kau rasa sendiri
aku kan teruskan menyanyi dan menanti
supaya nanti kau rasa sendiri....

biarkan kau menyanyi "tak bisa memilihmu"

aku x mungkin lg akan menyanyi "tanpa" mahupon "maafkanku"

terasa ingin menyanyi "khatimah cinta"...lalalalala

soden dgn kasot adidas baru die
kuda dgn 2 helai t-shirt esprit kids baru die
cd dgn 2 helai t-shirt giordano baru die
ejat dan azam bersama t-shirt giordano baru mereka
aku?hahaha,,,ckuplah rm 501.70 abes ri tuh
yup!tersenyum lebar melihat diorunk terhasot dan keluar duet byk2...gah!
mseh berasa terharu kerana khidmat fashion consultant aku mseh diperlukan
seantero dunie...gagaga

aku keluarkn resit quicksilver aku
tp pelik...xde item yg dibeli
rm 20...payment for replacing lost membership card..damn!
"u,sory..i tkot nk btau..kad qs n topman u hilg skali mse beg i kne ragot ari tuh"kte si pinx

No comments: