Sunday, September 13, 2009

My Goona...

Arsenal 2,Manchester city 4...

Kekalahan yg agak munasabah
Memandangkan arsenal pernah kalah teruk pd season lpas..
Mungkin kekecewaan tidak dpat dibendung..
Tapi kemarahan terhadap seorng insan yg bernama adebayor
Lebih Mendatangkan kesan terhadap goona2 seantero dunia

Gol mereka yg ketiga
Adebayor menyumbat masuk bola menembusi gawang
Lantas berlari Sperti unta haus
Ke arah tempat duduk yang dipenuhi Goona
Dengan wajah yg sangat angkuh
Dia mendepakan tangan sambil terdudok
Memandang tepat ke arah Goona2 yg sedia kecewa
Memang sudah dijangka
Goona2 itu menjadi sangat marh
Dan cuba mermpuh Halangan steward untuk berlari ke padang
Tindakan adebayor adalah sangt tidak boleh diterima
Dan adlah sangat kurang ajar...
Mungkin die ingin membalas dendam kerana sekian kali diejek..
Keadaan menjadi tidak terkawal dan kelihatan
Semakin ramai steward di kerah berkawal di kawasan
Yang dipenuhi oleh goona2 yg sangat marah..
Andainya aku ade kt situ....hmmm
Sedangkan aku yg berada beribu batu disini
Berasa sangat marah dan ingin rasenye aku menendang tepat ke arah si hitam tuh
Apetah lagi Hooligans2 yg sememangnya membesar dengan Bola sepak Arsenal..
Untuk makluman...hooligans2 arsenal adalah antara hooligans yg plig liar dalam
Kancah bola sepak England...
Selain Newcastle,Westham,Liverpool danM.U

Adebayor di panggil oleh referee
Dan diberikan nasihat malah dilayangkan kad kuning
Mungkin bagi kami...itu tidak mencukupi...
Dia patot dibanned dek sikap yg sangat kurang ajar itu
Aku pasti...di luar stadium of manchester city...
Pasti berlaku pergaduhan antara hooligans
Pastinya pihak polis sudah mengawal ketat
Dan mengasingkan laluan untuk hooligans dri ashburton grove
Dan memastikan mereka stret ke tube
Dan pulang dengan tidak menimbulkan huru hara..
Aku sangat teruja andainya aku berada di ditu...

Jgan ditanye reaksi aku ketika itu
Dengan tempikan seorang rakan yg aku anggap sgt posers
My face was like hell..
Kwn2 aku sedia maklum attitude aku ketika menonton bola..

Smpi da abes game...ade seorng makhluk berkata..

"da gob,da abes da 90 minit...relek r..."

Maafkan aku..tp aku mmg cmni...
Aku x kesah jika seseorang itu..
Mempunyai team pilihan msing2
x kire lah spe pon die...chelsea,liverpool,m.u malahan stoke siti..
Tp anda tidak mempunyai pilihan
Dan sibuk mentertawakan pasukan org dgn nada yg kurang ajar...
Ko x rse ko posers ker haaa?
Tiap2 season tuka team...
Nk team kuat jek...wut eva la...!

Untuk Adebayor...
Semalam hari anda...
Wut goes around...comes around..
Dasar keling lupe daratan...
Wait for the day wankers!
We shall overcome...Come on u Gunners!

No comments: