Wednesday, September 2, 2009

sygku diaby..muahhhhh!

hye3...been a while rite...

hurm....ok..nk cter psal 2,3,4,ari yg lpas...

Jumaat- 28 august 2009

pergi mc...ujan2
kesian kt tet...thanx la tlog anta g mc
smpi mc kol 5...
dpat tket kol 7.30
cm sial tgu sorg2...da la x le mkn...huw
bli mcd...buke dlm bas...
awek kt row sbela ni byak bunyik la sial
wa nk tdo pon x snang..
smpi...gonjeng,mok n nox amek aku
then lpak minum n cerite psal british dan firaun sambil berteka-teki
hahaha

Sabtu - 29 august 2009

bect kot tdo...
tbe2...

"wan,bgun...tlog angkat barang kt uma sbela nih...jap lg lori die smpi,xde org nk tlog angkt brg...kesian die"

ya...aku bgun dgn agak sket ati
tp mikirkan dlu family aku pindah
aku x pnah ade..n org len yg byak tolg
so..aku pon tlog...huhu
pnat woooo!pose kn...
die bg upah rokok winston mera 20....bect2!hehe

mlm tuh ade game kot...
m.u vs arsenal...
gud news,,,ayob nk trun jb ptg nti,...
ajak die tgok skali...goona tuh!
gol 1st adek arshavin...
aku btempik...diam setan2 merah kt situ
even ss tuh adelah kubu merekakn...
2nd half...
almunia wat hal...
aduh...equalizer...shit!
patu...muhamad diaby yg sgt ku syg...
menjaringkan gol utk c setan merah...
ko mmg sgt babi kn?
minit ke 95...
van persie score...
aku yg da byak diam dr td...
berlari ke depan!babi...offside
aku tros ajk diorg cbot
sket ati campor malunye pasal...
tp aku stay lg kot...dak2 sme da grak
abes je game...tros dgr lagu glory babi man united..
pasg kuat2 kot...smbil si setan2 merah terpekik telolong
perghh...menanah tlinge....

*maaf lah jike ade yg mara....hehe
da x mara da kot...ari tu jek sket ati...

Ahad - 30 august 2009

aku harapkn ape yg jdik smalam sume mpi
ok...bgon sgt lambat
g uma makcik aku
buke kt sane...
dlm 10 lbey aku da ajak blek
mlm merdeka kot...hehe
smpi2,,aku tros siap2
ibu da membebel...x kasi kua kot
rasional aku da ilg...amek kunci kt atas meja
tros cbot...haha

tail light ?
bumper?
pecah dan roboh...
maaf...x ley cter kt cni...
yg penting aku sgt cdey
kne tahan roblok...

Polis 1:sala ape ni be?

Polis 2:x pki tali pingge...

Polis 1:keje mane bang?

Legob:blaja lg bang...

Polis 1:aku nk saman kau nih...

Legob:ala bang,tolong la...xde dwet la nk byar...

bla...bla...bla....

last2 die kasi lpas...

pastu suro gonjng bwak kete
sbab aku da x cool
nk g uptown n tgok bunge api
sangkut lak kt bestworld...
ade autoshow doh...chare2
bru nk bect2...polis rush...babi
pastu g uptown den mkn steambot kt dataran

Isnin - 31 august 2009

"wan,knape kete?abes lampu pecah...bumper roboh...ishh,g tgok...ape la wan nie...ayah da cdey tuh"

bkan aku mpi ke smalam?
realiti ke?aduh.....
spanjang ari...aku membisukan diri
mlm tu nk klua...
bru la ckp kt ibu...

"xpe la bu,nti lampu ngan bumper tu..bia wan yg wat...tp lmbt sket la ek..."

hurm...aku spatotnye blek arini...
tp tket abes...cm chi......
mlm 2 kua g tgok muvi...cter orphans...
baek dowh....huhu

Selasa - 1 september 2009

nek bus kol 8
aku tdo kol 5 lbey kot td...huw
nek bus pon tdo...
mas ade kt mlake...ajek lpak
mas n joji(kwn mas) amek aku kt mc
den g dataran pahlawan...psing2...pastu g tgok muvi...
i love you beth cooper!baek do....tp mas x suke..
g karok yg x best....
mkn kat sibaraku...erm,cdap gak!heeee
blek uma...diorg ajk g tmn cempaka...
ari yg pnat...tp enjoy!heeee

Rabu - 2 spetember 2009

tdo smpi pkol 2....
x pose...
ejam gorg ayam...
mkn murtabak dlm kete
bru pkol 7 kot...haha...ok
bsok ade test...nk kne study ke?huwwwww

1 comment:

Metal Grey Mon said...

victoria concordia crescit

pasang la shoutbox dok..