Saturday, September 5, 2009

Babi legob...

aku dibabikan sara td
sara adalah awek mber baek aku...(fared)
pna jdik mber baek la...huhu

sebok2 nk men coment kt fb
si ejat la bodo...
ckp kteorng kehilangan fared
lpas die da de awek nih..
sara mlenting...ckp bukan die penyebab kteorng ilang kawan..
babi...aku yg dibabikan pas tuh...
seb bek aku cool...haha
pna ke dibabikan perempuan...?
pna je kot...tp bkan dlm keadaan seyes dan mara la
tersentuh gak ati aku td,,huhu

sori sara...
aku tau ko rse cne...
jgn risau...kteorg jokin je..
the truth is.....
biala kteorg je yg tau...

nk kte ilang kwan...
mmg la...aku yg sgt trase kot
3 taun..aku dok sbilik ngan fared.
3 taun aku tdo sbela fared
3 taun aku dgr fared crite psal impian die nk ade awek
3 taun fared bgr impian aku gak
3 taun kteorng kongsi impian yg same...

tp sume nye da brubah kot skarang
fared da dapat ape yg die nk...
mmg tu lah impian die...'
mmg sbijik kot...hurm
di mane aku?
pernah aku tinggalkn die skejap
tp aku x kmane pon..
kali nie...die tgalkn aku plak...
tp sgt jauh dan aku tau aku x dpat nk kejar...
tahniah red...aku hepi tgok ko skarang

org len pon kwn fared
tp aku yg plig rase bile fared da xde...
igt x dulu..mse msok degree...?
aku byak dok sorg2...g tgok bola sorg2
ngan jersi arsenal aku yg besa gaban tuh
aku cm lost...
otot,opek,kuda da xde..
dan satu-satunye yg tgal...fared
tp fared pon da brubah...
slame 3 taun kteorg wat bende2 x elok sme2
skunk aku da xde kaki...
x tau nk wat cne...
fared da tgalkn semue...
bgos la....motivasi org ade awek kot
aku sgt lost...fared 24/7 ngan awek die...
nk lpak pon da jrg...
seyes aku sumpah kt tuhan...aku sgt trase kehilangan die
tp 2 bkan sala die...
org akan mencari kebahagiaan dgn cara die sendiri...
nk tau detail tgok la citer talentime arahan arwah yasmin ahmad
no big deals mates...aku pon akn cm tuh if aku ade awek..
mungkin lg trok kot...aku rse kwn2 aku da tau aku ni cmne kn...
pnah aku cube jaohkan diri dr ko...
mungkin aku jeles kot....aku wat sombonk ble jpe ko..
smpi pna ko ckp...

"aku tau ko jeles ngan aku kn???"

hurmmm..mungkin...
but dat not the point mates...
aku pna mnanges pkir pasal ni tau x..
aku x dpat trime kenyataan...
kite kongsi impian same2...
dan skarang ko da gapai impian ko
sdangkan aku msih terkial-kial
bahkan berkesempatan di dush2!kn oleh perempuan..huuuu

tp aku da oke skarg...
aku bahagie tgok kau...
congratz....awek ko pon oke ngan aku
so..xde hal le...aku ske kwan ngan die
blaja bersyukur ye fared...
jgn complicatedkn keadaan
sbab awek ko slalu ckp
ko ni konservatif..terlalu pikr kisah lame
yg sudah tu sudah lah oke
die da jdik milik ko ape skunk...
no worries la...
aku pna ckp...

"kte nk tau pasal awek kite..tp ckupla sape die skarang ni n sape die pd mse akan dtg...mse lalu die,biarla...kte x perlu nk pning2...nk amek tau sgt psal mse lalu die..mungkin perit...if die nk cter,kte dgar..dan cbe tnagkan die dan yakinkn die kte xkn wat die sket lg..sbab kte x bersame die mse dulu2...yg penting skunk ni..skunk da jdik tanggungjawab kite nk bahagiakan die...kite xnk jdik mse lampau die yg ngerikn?"

Fared:"aku kn gob,aku nk die lg rendah dari aku,3 taun lg mude dr aku,minat music,pki converse...hmmm"

itulah sara seadanya...
sbijik yg fared ckp kt atas...
aku msih dicni...tercari-cari(cari psal)
x perlulah kot nk cgr dialog aku psal pompuan idaman aku knn?hehe
hahaha...pdan muke kot!
si gonjeng ngan nox lg nk tanye asal kte xde awek
sbab kte x carik la kot...nk carik pon kne la tgok gak
ukur baju di badan sendiri
skarang nie...aku rase aku perlukan cermin yg lg besa
sbab aku da makin x sedar diri nie...
cermin-cerminkn diri anda
dan tanye knape...
perluke ade awek nie...?
tanye aku ea...korunk ade jawapan sndri kn?

hmmm...cm tulah...
dun worry...aku oke
cume sdikit kesal kot...
lotsa sory mates!i'm ur mates...alwez be..gud luck den!

p/s:aku mmg sgt babi lah!korunk x tau ker?

No comments: