Friday, September 11, 2009

Bazar Pringgit

hye...slamat ptg...
entry yg ke-2 utk arini...

aku ke bazar pringgit td
bru je blek nie...
hmmm..ari yg pnat..
got lab pg td...n clas ptg td...
blek clas...stret to bazar

oke...
takdir tuhan...
walau mcm mane aku mengelak
dan x nk...malah mintak dijauhkan
akhirnya...aku kalah pada ketentuan tuhan

aku jpe pinx(bukan nme sebenar) kt bazr td...
mcm nk wat bodo jek...tp cm x bek kot
die pon da napak aku..
aku tgur..."x knal pon..."sambil wat muke...haha
die jelir lidah...bajet comel la tuh...

brite baeknyer...
aku g bazar ptg nie ngan mad(bukan nme sbenar)
aku tau die da jpe mad dulu sbelom aku...
sbab aku x jalan skali ngan die
mad da jln dpan kot...
lgpon...relationship kteorg da x bpe baek kot..
sjak diorang wat hal..

ok...
mad...suatu mse dulu pnah jdik kwan baek aku
aku rapat ngan die...
slalu tdo sme2...
mkn sme2...lpak sme2..
die gak tmpat aku ngadu pasal pink
sbab die kwan pink gak...
wlaupon die x rapat,,,tp die knal pink
sbab kwan die suke kt pink dlu..
dan dari situ lah diorang knal...

skarang sume nye da laen kot...
sjak pink da x nk lyan aku..
sjak aku pon da wat keputusan...
xnk get along ngan pink lg...
diorunk da rapat...
sgt rapat kot...
hmmm...g cherating sme2..
2 kaple kot pg...
blek kg sme2...
kwan2 aku rmi yg da tau psal nie
dan x abes2 nganjeng aku...
aku cool jek...
sbab pink bkan spe2 pd aku lg..
ape aku kesah kn..
cume aku kesal...
mad kwn aku..pink kwan aku..
yg prempuan tuh...da xde laki laen
yg laki tuh...da xde laki laen...
suke ati korg la...

yup...aku da x rapat ngan mad lg..
maybe aku x sangke kot jdik cmni...
tp bde da jdik kn...
pna aku ckp kt mok..

"dok,aku slalu pikir...bnyak bde yg aku x pnah pkir akan jdik...x pnah dpat bygkan..
tp bde tuh da jdik...dan aku cool!hehe"

mungkin ini dikire sebagai backstab
tp no big deals la...
coz aku da x kawan ngan pink
even da xde prasaan langsung kot...
hmmm...cume aku ksal
aku hilang sorg lg kwan'...
hanya disebabkan nafsu...
bak kte ijam..

"cinte ni sbenanyer xde gob..yg ade tuh sume nafsu jek...sbab nafsu nie..org da xpkir kwan atau lawan"

oke...mse nk blek td..
tserempak lg...
mad btol2 ade sbelah aku...
aku nga tlis msg kt phone..
aku prasan ade perempuan tkinje-kinje
knon2 nk lari
xnk kasik aku nmpak..
tp aku nmpak...aku jeling n wat bodo jek..
nyampah kot...huuuuu
aku jeling blah kanan aku..
td ade mad sbelah aku..
die da xde...
aku toleh blakang..
die ngah berlari ke arah pink yg da jln jauh keblakang..
aku tersenyum sndri...
"lantak korunk la..."

spanjang perjalanan blek
aku senyum jek..
bersyukur kt tuhan
akhirnya,tuhan tjuk sndri..
aku nmpak dgn mate kpale aku sndri..
if sbelom nie aku just dgr mber2 bcakap psal nie...
arini...aku da nmpak sndri..
dan aku da puas ati...hmmmm

no big deals..
aku mmg slalu kehilangan kwan..
aku redha kot...aku ade rmi lg kwan..hmmm

ijam ckp kt mad...

"agk2 la mad,awek mber tuh...ko da tau legob tuh cne...ko lg nk wat cmni.."

mad jawab...

"ala,bkan pape pon...kwan je kot..aku xpe la..."

aku nk btolkn...
die tuh bkan awek aku..
x pnah jdik awek aku...

dulu...
mber mad...naim(bukan nme sbenar)
suke kt pink..
nk kn pink...
dlm mse yg sme...aku ade..
mad tersepit...
sbab due2 mber die...
die pna ckap...

"aku xnk msok cmpor...sbab dua2 mber aku"

hmmm...

arini...
ijam plak bercakap...

"aku mlas nk msok cmpor...sbab dua2 mber aku..."

haha..klakakn...
plig klaka...aku ade dalam kedua-dua situasi..
tp xpe...aku cool..
aku sndri da mlas nk msok cmpor...
biarlah...ni sume takdir tuhan...

okelah...da nk buke da ni

cian kt comot...
die pnat photoshoot td...
hope die hepy n doin well...

slamat berbuke pose yer!aku bli coconut shake weh!

No comments: