Monday, September 28, 2009

My Eid Festive

Awesome!the best i can describe it....

1st tings,beberapa tahun kebelakangan nih...
aku xdapat menunaikan sembahyang raya
tp tahun nie...alhamdulilah!job done!hehe

Beraya di rumah baru(baru sewa!haha)
it juz ok lor..xde la beza pon
cume aku cm dpat feel raye tuh
coz aku dok kg!haha
kg dalam bdar...x bect langsung
Seronok maen mercun
kerenah jiran yg x sporting
bole kite disamekan ngan cine sbab men mercun?
ngan bpak2 aku nek angen...
nk je aku baling mercun bola dalm kain die!damn!

kesian bpak aku...
kete rosak mse kt pontian
we ol stuck kat dat wokshop about 5 hour
tp mission still acomplished
beraye uma mber2 skola renda..
mbr2 skola menengah...
yup...exciting event...
aku jpe dak2 skola yg da 5 taun aku x jpe
sory if ade yg aku x igt name
tp i bet xde spe yg x knal aku kt situ!haha

sminggu braye.....
kua pg blek pg...ari2
my eid never been like diz before!hmmm

selamat ari raye...
ade lg 3 mgu...so rajen2kn lah kaki dan tgan kamu
untuk beraye....setaun skali kot..
time ni je la kte nk jpe org2 yg xkn kte jpe pd ari2 biase...

cheerss!

No comments: