Monday, September 28, 2009

Peristiwa Raye

"da 3 taun aku beraye sebagai seorang single"

itulah yg tertulis dalam blog
seorang insan yg bername mr G...hehe

ingin aku nyatakan...
bahawa aku x pernah meraikan aidilfitri
tanpa status single...yup!
aku da idop kt dunie slame 22 tahun...

so i guess...u were so lucky mates
blaja bersyukur sbab ko pernah berpeluang untuk berkata

"camat hari raya syg/honey/baby/mama..."

no..sokay la...
everybody got their own stories rite?

aku sebak mse mate aku tjuk gbr
diorg bergambar dpan ruma aku
atas moto aku...sdangkn aku xde kt ruma
diorang tgu aku...diorg kwan baek aku
dan!diorg dtg dari muar...
kt mane aku?hmmmm

yes...aku braye bersame kwan2 skola renda aku
mmg...diorg perempuan...
bkan la aku nk mengutamakan diorunk den korunk
tp aku da berjanji..dan korunk dtg x dijangke
dan aku terpakse...maafkan aku sbab mengheret kwan baek korg skali
ade yg mengomel,x puas ati,menganjeng...
hmmmm...i'm so sorry...my bad lads!
kte xkn dpat nk puas ati semua org
tp aku arap aku dapat wat yg terbaek utk korg
x!aku x dulukn perempuan den korunk...
msig bole igt msig2 pun ye prangai
korunk pnah wat x?igt la sendiri oke...

aku nk tanye...
b4 diz..pnah ke aku mcm tuh
pnah ke?idop mati aku untuk kwan...
tanye lah mak aku yg slalu sgt merungut
kawan aku,aku junjung...
family aku,aku dudukkn...
ati aku aku spacekn utk kwan2...
ade ke space utk family aku?
22 tahun!aku ade untuk kwn2...
kwn2 aku idop aku....aku xkn ade kt cni if xde kwn2 aku
bkan aku bermaksud nk ckp yg aku x perlu kn korg
mseh!forever kot....
tp cbe la igt...kwn2 ko akn tgalkn ko
ble2 je diorg nk...diorg xkn pkir kn psal ko
xkn...diorg xnk pergi,tp diorg kene pergi...
jgn tanye aku...sbab aku da rse bde nih countless time
tke time to realize mates...
n!sume kwn2 aku...skola rnda,skola men,u...
laki,pompuan....sume same...
sumpah!aku sikit pon xde prasaan ngan kwn2 skola rendah aku tuh
korunk lg penting dr diorunk...xkn ade sape2 yg bole amek u ol pnye position dlm ati aku
dan aku mtak tlog sgt kt mate2 aku...
jgn ckap aku lbeykn pompuan

aku surely akan lbihkan awek aku if aku ade awek...keep my word!
n when the time arrived...i'm so sorry..but dun worry
im gonna be fair n still!ur best mates...trust me....

*its ok if korunk nk ckp aku lbihkan die..sbab mmg
mmg aku lbihkan die,sbab die sgt special utk aku...
aku bet korunk faham coz korunk pnah rase kn...
tp die je kot...aku akn tersenyum when korunk kate aku lbihkan die
tp aku akan mencebik bile korunk ckap aku lbih kn pompuan...
its a different tings wlaupon die juga adalah seorang perempuan
coz die bkan ordinary gurl...she hve place in my heart...thanx 4 supportin me anyway...
cheersss...


2 comments:

ayob said...

cheers mate. gurau kasar je. jgn amek ati sangat. cam tak biasa je kena nganjing. haha

RuAnG VaKuM JiWaKu said...

haha...n0 gid deals mate...wa x tujukan kt lu pon..hehe