Friday, October 9, 2009

Malas vol 2

me -> nape sgt malas??kenapa mesti malas??perlukah malas??mestikah malas??

Nape sgt malas?
=nta la,aku pon x tau nape...kdg2 ade time die,aku jdik sgt2 mlas

Kenapa Mesti Malas?
=biasanye,aku malas nk wat bde2 yg perlukan aku untuk berfikir,menulis,menaip...tp kalau berfikir psal bende laen,membalas coment ngan menulis blog...rajen je...

Perlukah Malas?
=sgt x perlu,sbab ble aku malas...aku x dpat ape..mnambah kan masalah,test x ley jwb...kerja bertimbun sbab suke menangguh..last2 minute nti bru klam kabot...aku seorg student,aku ank plig sulung dlm family aku...aku ade tanggungjawab kot!hmm...aku spatutnya x bole malas

Mestikah malas?
=x...x mesti...malas bukanlah perkara wajib yg perlu dilakukan seperti belajar,makan dan minum...aku x spatutnya malas

In the nut shell,persoalan yg ditimbulkan da bg kesan kt aku...i keep on thinkin bout it
aku rase aku mmg dilahirkan malas...dan aku xley nk mengubahnya tanpa bantuan org len
tp bole je if aku kuatkan smangat...smpi ble nk arap kt org len
Persoalan2 sperti 2 da watkn aku berfikir akan baek buroknya bersikap malas...
Aku perlu mengatasi masalah nie sebelom terlambat
Memandangkan final is just around the corner..n i dun want to be regret nymore
lg pon..bende nie mmg x ley kot...rite?
anyway,thanx a lot 2 comot for her killer question..hehe...
I shall overcome since the lazyness is the biggest prob in my life!damn!

No comments: