Sunday, October 11, 2009

Quicksilver

Tbe2 aku tringat...
Before raye ari tuh...
Aku ade pg quicksilver kt DP
Aku tanye kt promoter laki tuh...

L:My membership card ilang lah...cne ek?

P:Ermm..wat bru la...byar rm30

L:owh..ok2

P:Wat skarng la..nti before raye da dapat,bole shoping

L:A'ah kn...ok la lau cm 2

Aku kuarkan selai rm 50 yg ade(mmg tu je yg ade)
Bg kt die..
Die crik name aku...then aku kne isi form
Die bg resit...

P:We kol u ble da siap ok!

L:ok!

Skarng ni kan
Raye da abes tau
Da nk dkt raye aji n raye keling pon
Aku x dapat lg kot kad tuh
Bkan ade niat nk shoping(ekonomi da sgt jatuh skunk nie)
Sje tpkiir..hmmmm

Maybe sala aku
Sbab ignore phone aku
Beginilah aku seadanya
Seorang yg takot untuk berdamping ngan phone buroknye
Dan melayannye seperti sampah
Rungutan org skeliling,kawan2 mahupon family
Adealah perkare biasa
Legob x agkt phone?biaselah tuh
Cbe tnye die.phone die ltak mane?
So..pham2 je la ble msg anda direply 4 hari kemudian
Dan kol anda direply 2 bulan kemudian..haha

Aku tringat yg comot ade fwens keje as a promoter kt quicksilver tuh

U!tlg i bole?hehe

2 comments:

Unknown said...

oke...nati i'll try tanye my fren oke...just dun b sad ;p nati leh soping sampai pandai..lalalaaa..

RuAnG VaKuM JiWaKu said...

ok u..i'm not sad lol...nti dpat i pyong u 1 butik yep!haha